Re: Zentyal voor Debian [was: Re: locales en_US.UTF-8]

On Tue, Nov 04, 2014 at 01:20:36PM +0100, Germ van Ek | Esyst wrote:
> Ik ben van Zentyal afgestapt omdat ik het maar een buggy gedoe vind. Wij gebruiken nu Ubuntu 14.04 met Samba 4. Dit omdat hun Samba4 pakketten aardig voor liepen, en dit in combinatie met een long-term-support release vond ik aantrekkelijk.
> Met wat zoeken vind je vast wel binaries voor een recente Samba4 op Debian, en anders kun je ze zelf bouwen natuurlijk.
De Samba 4 packages in Ubuntu komen uit Debian. Als je Debian draait
kun je voor de laatste versie de packages uit unstable/testing halen en
rebuilden.

Als je een oudere Debian release draait zijn er recente versies van samba
beschikbaar in backports.

Jelmer