Re: Dovecot export & import

Frans van Berckel schreef op zo 02-11-2014 om 20:35 [+0100]:
> Gaat om Zentyal Server. Migratie van versie 3.2 naar 3.5. 3.2 werkt met
> Ubuntu server precise (12.04). Versie 3.5 met Ubuntu trusty 14.04.
[...]
> Ik heb dit gisteren al even geprobeerd. Alle mail boxen in de webmail
> waren helemaal leeg. Op de server stond nog wel wat. Toch maar de server
> gereboot. Hoop stress en het was al laat, kon ik rustig gaan slapen.

Wat gebruik je voor webmail?

Vaak raken mail clients enigszins in de war als mails hernummerd (anders
genummerd) worden op de server; dat is een bekend nadeel van IMAP.

Bij een gewone mail client kan je dan de account verwijderen en weer
aanmaken om dat op te lossen.  Bij een geïntegreerde oplossing als
Zentyal weet ik niet hoe je dat best oplost (account verwijderen zal
daar mogelijk ook de mailbox verwijderen, en dat is vermoedelijk niet
wat je wil...).

--
Jan Claeys