Re: Dovecot export & import

Wouter Verhelst schreef op zo 02-11-2014 om 12:19 [+0100]:
> Het formaat waarin dovecot mails opslaat is gewoon hetzelfde van
> versie naar versie. Zeker als het gaat om een upgrade, zou je daar
> absoluut geen problemen mee mogen hebben.
>
> Meer nog, de formaten zijn redelijk gelijkaardig tussen verschillende
> IMAP-servers; ik ben in het verleden twee keer gemigreerd van de ene
> software naar de andere, en dat was nooit een probleem.

Ik heb het nog maar één keer gedaan tussen 2 verschillende servers, maar
idd. mag dat geen probleem zijn.

Verschillende servers/versies gebruiken eventueel wel andere indexen,
maar dat betekent in het "ergste" geval dat een ander/nieuw soort
indexen aangemaakt moet worden (normaal doet Dovecot dat automatisch
indien nodig).

--
Jan Claeys