Re: Dovecot export & import

On Sun, Nov 02, 2014 at 10:59:26AM +0100, Martijn van Brummelen wrote:

> Denk dat het in ieder geval handig is om te vermelden om welke distro en
> versie van dovocot het gaat.

> Mijn ervaring is overigens dat dovecot prima van de ene versie naar de
> andere versie te upgraden is. Kijk even in /usr/share/dovecot-*/upgrade
> oid daar kun je eventuele upgrade paden/tips vinden.

Er zijn een aantal wijzigingen in de configuratiefiles tussen dovecot 1
en dovecot 2, maar het zou vrij eenvoudig moeten zijn je setup aan te passen
daarvoor.

De mail zelf zou inderdaad gewoon leesbaar moeten zijn na een upgrade. Als
dat niet het geval is is het een bug in dovecot.

Jelmer
(met z'n dovecot maintainer hoed op)