Bootable USB stick voor verschillende computers en eth0

Heb een USB stick gemaakt waarmee ik kan booten. Als je deze voor
verschillende machines wil gebruiken, krijg je een rename van eth0.

Dat komt door udev. En is zoals het moet. In mijn geval is dat alleen
niet zo handig, als je 'm voor verschillende machines wil gebruiken.

Als ik bij het starten /etc/udev/rules.d/70-persistent-net.rules eerst
weer even schoon zou kunnen maken, is het probleem opgelost.

Maar wat is een slimme plaats en hoe zou jij dat doen?

Met vriendelijke groet,

Frans van Berckel