Re: Nieuw pakket verschijnt niet in unstable

op 26-10-14 08:55, Thijs Kinkhorst schreef:

> Een van de meest betrouwbare manieren om te zien op welke releases een
> package allemaal beschikbaar is, is rmadison uit het devscripts package:
>
> $ rmadison sogo-connector
> debian:
>  sogo-connector | 24.0.7-1 | sid | source

Die kende ik nog niet, bedankt.

> Uiteraard is dat ook te zien via "apt-cache show" als je zelf unstable
> draait.

Had ik me ook bedacht, maar ik draai geen unstable op het moment.

> Dat hij niet in jessie zit is te verklaren vanuit de migratie-delay van 10
> dagen die daarvoor nodig is. Dat is goed te volgen op
> https://tracker.debian.org/sogo-connector.
>
> Wat er hier dan nog mis gaat, is dat packages.debian.org kennelijk niet
> wordt geupdatet. Dat lijkt me een probleem in specifiek die webinterface,
> wellicht is er iets omgevallen. Je kunt dat melden bij de beheerder van
> die webinterface, adres staat in de footer.

De pagina wordt niet afgebeeld, dus de footer lezen is lastig. Maar op
soortgelijke pagina's staat het adres debian-www@lists.debian.org. Dat
is een mailinglijst waar ik vaak geen antwoord krijg. Heb even gekeken
en zie op het moment juist veel antwoorden, dus ik wou het daar melden.

Maar... Hij doet het opeens spontaan. het is dus niet meer nodig:
https://packages.debian.org/unstable/xul-ext-sogo-connector

Dit is me al eerder gebeurd na het posten van een probleem in deze
mailinglijst. Volgens mij leest er hier een "niet lullen maar poetsen"
type mee ;-)