Re: Nieuw pakket verschijnt niet in unstable

On Sun, October 26, 2014 07:34, Frans van Berckel wrote:

> # more debian/changelog
>
> sogo-connector (24.0.7-1) unstable; urgency=medium
>
>   * Imported Upstream version 24.0.7
>
>  -- Carsten Schoenert <c.schoenert@t-online.de>  Fri, 10 Oct 2014
> 08:51:28 +0200
>
> maar in Packages.gz van Jessie staat hij niet ...
>
> # zcat jessie/main/binary-all/Packages.gz |grep sogo-connector
> # zcat jessie/main/binary-amd64/Packages.gz |grep sogo-connector

Een van de meest betrouwbare manieren om te zien op welke releases een
package allemaal beschikbaar is, is rmadison uit het devscripts package:

$ rmadison sogo-connector
debian:
 sogo-connector | 24.0.7-1 | sid | source

Uiteraard is dat ook te zien via "apt-cache show" als je zelf unstable
draait.

Dat hij niet in jessie zit is te verklaren vanuit de migratie-delay van 10
dagen die daarvoor nodig is. Dat is goed te volgen op
https://tracker.debian.org/sogo-connector.

Wat er hier dan nog mis gaat, is dat packages.debian.org kennelijk niet
wordt geupdatet. Dat lijkt me een probleem in specifiek die webinterface,
wellicht is er iets omgevallen. Je kunt dat melden bij de beheerder van
die webinterface, adres staat in de footer.

Groeten,
Thijs