Re: Nieuw pakket verschijnt niet in unstable

On Sat, Oct 25, 2014 at 08:39:01PM +0200, Paul van der Vlis wrote:
> Hoi,
>
> Eindelijk is het gelukt om Sogo-connecter in Debian te krijgen (ik ben
> er wat bij betrokken geweest als tester en maker van een RFP):
> https://packages.qa.debian.org/s/sogo-connector.html
>
> Maar na vijf dagen is er nog geen pagina voor de binary in unstable:
> https://packages.debian.org/unstable/xul-ext-sogo-connector
> Het lijkt me dat er iets fout is, aan wie kun je dat het beste melden?
>
> Ik heb het al aan de maintainer gemeld, maar die heeft nogal de neiging
> "rustig af te wachten".

En het zou kunnen dat hij/zij er bewust voor kiest
om niet te lullen maar te poetsen, dus geen tijd besteed aan e-mailen van
berichten met uitleg wat er allemaal nog op haar/zijn bord ligt.
Maar een upload doet als het werk gebeurd is. Dat is dan zichtbaar
op https://ftp-master.debian.org/new.html

Leven en laten leven