Nieuw pakket verschijnt niet in unstable

Hoi,

Eindelijk is het gelukt om Sogo-connecter in Debian te krijgen (ik ben
er wat bij betrokken geweest als tester en maker van een RFP):
https://packages.qa.debian.org/s/sogo-connector.html

Maar na vijf dagen is er nog geen pagina voor de binary in unstable:
https://packages.debian.org/unstable/xul-ext-sogo-connector
Het lijkt me dat er iets fout is, aan wie kun je dat het beste melden?

Ik heb het al aan de maintainer gemeld, maar die heeft nogal de neiging
"rustig af te wachten".