Re: i386_64 iso?

op 25-10-14 17:28, Huub Reuver schreef:

> Wat heet ondersteuning?
>
> Waarschijnlijk doel je op enkele tweaks om de laatste snelheid uit het
> systeem te krijgen of enkele speciale features als sensoren op het MB.
>
> Ik zou de gok stable te installeren best durven nemen, tenminste als de
> netwerkkaart ondersteund wordt, want die vind ik wel belangrijk bij
> installatie.

Het valt altijd te proberen, maar wordt lastig als bijvoorbeeld de sata
chip niet ondersteund wordt.

De netwerkkaart is niet zo heel belangrijk, want je kunt simpel een
andere netwerkkaart of USB-to-netwerk adapter gebruiken. Daarna het
nieuwe kernel er op, en dan de ingebouwde netwerkkaart gebruiken.