Re: rsyncen en bestandsveranderingen

On Sun, Oct 12, 2014 at 10:25:42AM +0200, Frans van Berckel wrote:
> Ik wil een groot aantal bestanden delen, naar bijvoorbeeld vier
> locaties, elders in het land. En deze verbinden via internet.
>
> De gedachte is, dat deze muziek bestanden bijna allemaal aangepast
> moeten worden. Soms alleen hernoemen of moet de metadata worden
> aangepast. En soms verwijder je deze gewoon, omdat ie dubbel is.
>
> Dit werk is dan te verdelen. Vele handen maken licht werk.
>
> De vraag is alleen hoe laat je deze aanpassingen ook op de locaties
> plaats vinden? Heb wel eens van rsync gehoord. Of zijn er betere tools?

> [...]

Zo als ik dat lees staat er: "Mijn probleem zit in die en die hoek,
met welk gereedschap zou het aan te pakken zijn?". Vandaar deze
link: https://git-annex.branchable.com/assistant/  van die webpagina

  The git-annex assistant creates a synchronised folder on each of
  your OSX and Linux computers, Android devices, removable drives,
  NAS appliances, and cloud services. The contents of the folder are
  the same everywhere. It's very easy to use, and has all the power of

Leven en laten leven