Re: Fwd: Re: nieuwe laptop, unstable, network gekkigheid

Er gaat mij een lichtje branden.

Tijdens afwezigheid gisteren-avond is het ADSL modem onklaar
geraakt. Bij terugkomst "was er geen wifi". Op het modem (bbbox3) zit
een knoppie om WIFI uit/aan te zetten. Uit ging wel, maar aan niet
meer. Modem uitgezet, even gewacht en weer aan. Wifi bleef uit.

Toen heb ik deze laptop aan het Ethernet gehangen (met een USB-Ethernet
dongel) en in de website-bedieningspaneel het Wifi weer aangezet. Wifi
kwam weer op.

Wellicht krijg ik daarom, als dank, geen toegang tot de Ethernet kant
van het netwerk?

--
BOFH excuse #163:

no "any" key on keyboard