Re: IPMI

op 03-10-14 17:51, Jan-Rens Reitsma schreef:

> Ook jammer dat de ik de tekst op de gelikte website van het Groningse
> datacenter op:
>
> http://www.tcntelehouse.com/tcndatahotels/en/location/groningen.html

Hmm. De eigenaar van het datacenter, vastgoed toko TCN,  is failliet
gegaan. Het datacenter is overgenomen door Bytesnet. Blijkbaar heeft
iemand deze oude domein naam ingepikt. Dit is een correcte:
http://www.bytesnet.eu/datacenters/datahotel-groningen
Ik heb mijn website ook aangepast.

Veel andere links van TCN doen het overigens nog wel, voorbeeld:
http://www.tcndatahotels.com/