Re: USB handshakes, standaard protocollen en USB ID's

op 03-10-14 11:45, Winfried Tilanus schreef:
> On 01-10-14 19:03, Jan-Rens Reitsma wrote:
>
> Hoi,

> Daarom heb ik een tijd lang ook bij hardened systemen standaard in de
> BIOS USB uitgezet. Helaas was dat wat onhandig soms, maar eigenlijk zou
> ik het nog steeds moeten doen...

Je kunt ook zeggen: alleen die en die devices sta ik toe. Zoek maar eens
op "udev rules".

Wat ik nog altijd wou doen, is mezelf een mailtje sturen als er iets
wijzigt aan de status van een USB poort in het datacenter.
Dat lijkt eigenlijk vrij simpel.