Re: bash vraag

On Sun, Sep 28, 2014 at 10:48:21PM +0200, Frans van Berckel wrote:

> Helder ./configure bestaat niet. Vermoed dat ze de documentatie of
> anderszins niet hebben bijgewerkt. Welke bestanden staan er wel?

Mijn inschatting is dat er directories ( "Mappen" ) zijn
voor Windows, Macintosh en Linux.

Een "configure" zal in de Linux map staan.

In die map zou / zal
  ls -l ./configure
wel mooie output geven.

Wat nu te binnen schiet:  er zijn auto mounters die "noexec" voor CDs doen.

Dat krijg ik vanavond niet meer voor het slapen gaan anders verwoordt.

Commando `lspci` laat zien wat er op PCI-bus  ( "insteekkaarten" ) zit.

USB-wifi-stick zul je met `lsusb` kunnen zien.

Leven en laten leven