Re: Serial console, missing some output

On Thu, Sep 25, 2014 at 08:05:46PM +0200, Paul van der Vlis wrote:

> Bijvoorbeeld deze regels:
> [ ok ] Mounting local filesystems...done.
> [ ok ] Activating swapfile swap...done.
>
> Zie bijvoorbeeld http://www.youtube.com/watch?v=PEJJ96_Qltw
> om 5:32. Het is wat klein, maar als je de video full-screen zet is het
> goed te lezen. En ook zonder flash ;-)

Mijn observating van het werkende voorbeeld:
* System V init
* Er zit kleur in, de "ok" uit '[ ok ] Activating swapfile swap...done.'
  is groen.
* De "ok", die pas bekend is als de actie klaar is, staat aan het begin
  van de regel. Voor "serial output" is cursor verplaatsen "complex"

Over de _niet_ werkende configuratie, met serial console:
* Is dat misschien "systemd"?
* Wat is er voor "TERM" ingesteld? Zit dat ook aan de andere kant
  van de serial line?

Leven en laten leven