Re: Serial console, missing some output

On Thu, Sep 25, 2014 at 04:24:09PM +0200, Paul van der Vlis wrote:

> Ik was nu echter niet op zoek naar een work-arround, ik wil graag zeker
> weten dat de seriele console helemaal goed werkt.

De regels die nu nog gemist worden, welke zijn dat?

Ja, dat mogen de regels zijn van de laptop waar ze wel zijn.
Dus a.u.b. geen "het probleem is juist dat het er niet is",
maar wat de verwachting is. Het mag ook een (matige) foto zijn
van het beeldscherm op het moment dat ze er wel zijn.

Leven en laten leven