Re: Serial console

op 25-09-14 15:37, sp113438 schreef:

> ik heb "quiet console=tty12", dan komen de meldingen op console 12 en
> daar blijven ze staan.

Wel een interessant idee, maar niet erg geschikt voor de seriele console
lijkt me.

Je hebt overigens ook het pakket bootlogd, waarmee de meldingen in een
logbestand komen.

Ik was nu echter niet op zoek naar een work-arround, ik wil graag zeker
weten dat de seriele console helemaal goed werkt.

Met vriendelijk groet,
Paul van der Vlis