Re: Printen vanuit Icedove

op 09-09-14 12:51, Paul van der Vlis schreef:
> Hallo,
>
> Ik heb een raar probleem met printen vanuit Icedove. Sommige mailtjes
> worden namelijk heel klein afgedrukt, zo klein dat ze volkomen
> onleesbaar zijn.
>
> Ik heb de indruk dat dit gebeurd als er een lange URL in een mailtje
> staat. Iets als
> https://www.google.com/search?q=hele+lange+url&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:unofficial&client=iceweasel-a&channel=fflb
>
> Als ik in de printinstellingen "opties | schaal negeren en verkleinen
> tot papierformaat" uitschakel, dan is het probleem opgelost, maar dat
> [...]

Dit lijkt de oplossing:
-----
"voorkeuren | geavanceerd | configuratie editor".
Dan bevestigen dat je voorzichtig zult zijn.
Dan zoeken op "print.print_shrink_to_fit", en dat uitzetten door er met
de rechtermuisknop op te klikken en dan "omschakelen" kiezen.

Dit zorgt ervoor dat in de printopties, tab opties, "schaal negeren en
verkleinen tot papierformaat" default uit staat.
-----