Re: Flash verwijderen lijkt zo ongeveer mogelijk

op 03-09-14 10:43, Lars Veldscholte schreef:

> Het probleem is alleen dat zelfs de laatste versie van Firefox MSE nog
> niet goed ondersteunt. Dit betekent dat als je html5 op YouTube gebruikt
> je geen 1080p meer kan kijken. Dan toch nog maar even Flash gebruiken
> als het aan mij ligt...

Ja, dat viel me ook op. Als je naar http://youtube.com/html5 gaat dan
wordt dat gemeld. Wat dat in de praktijk betekende wist ik nog niet.

Ik verwacht dat "geen 1080p" vooral opvalt op een heel groot scherm, of
een scherm met heel hoge resolutie.

Andere optie is om Chromium te draaien, dat ondersteund MSE wel.