Re: Foto's gecomprimeerd mailen

op 25-08-14 20:24, Paul van der Vlis schreef:
> [...]

Voor Thunderbird vond ik hem hier, misschien inderdaad het zelfde:
https://addons.mozilla.org/en-US/thunderbird/addon/shrunked-image-resizer/

De huidige versie heeft versie 31 nodig van Thunderbird, en in Debian
wordt nog versie 24.7 gebruikt. Omdat ik binnenkort een update in Debian
verwacht naar versie 31 (zit al in sid) wacht ik nog even met testen van
de plugin.

Ik zag overigens een script waarmee het waarschijnlijk relatief simpel
is om van een .xpi een .deb te bouwen.
https://wiki.debian.org/mozilla-devscripts