Re: Nautilus-dropbox

Op 2014-08-15 om 11:33 schreef Paul van der Vlis:

> Ik krijg dan een GUI waar ik op OK moet klikken om te downloaden. Hij
> download dan nogmaals.

Wat wordt er nogmaals gedownload?

Iets minder open: Is de "update" nodig?

> [...]
> ValueError: I/O operation on closed file
> Traceback (most recent call last):
>   File "/usr/bin/dropbox", line 1404, in <module>
>     ret = main(sys.argv)
>   File "/usr/bin/dropbox", line 1393, in main
>     result = commands[argv[i]](argv[i+1:])
>   File "/usr/bin/dropbox", line 817, in update
>     download()
>   File "/usr/bin/dropbox", line 504, in download
>     raise Exception("user cancelled download!!!")
> Exception: user cancelled download!!!
> --------
>
> Het lijkt haast alsof hij niet herkent dat het downloaden klaar is.

Het is ook het moment dat ie zichzelf moet overschrijven.

Expriment:

Kopieer de dropbox executable naar een plaats waar je schrijfrechten hebt.
Bijvoorbeeld in de daarvoor aangemaakte directory "expriment"
Dan dus
  expriment/dropbox update

En dan zien of zichzelf overschrijven wel lukt.

De Jessie versie installeren?

Leven en laten leven