Re: Nautilus-dropbox

op 13-08-14 18:55, Geert Stappers schreef:

> Onderaan vorige e-mail in deze thread.

Je hebt helemaal gelijk, maar ik bedoelde in het filesysteem.

> Daarin staat een debian package een "ar bestand" is,
> en dat je m.b.v.  `ar x` een extract kunt doen.

Ah, je hebt het uitgepakt. Ik dacht dat je het geïnstalleerd had, en dat
de post install dan ook ergens te vinden was. Daar was ik wel
nieuwsgierig naar.

>  <knip/>

> Mijn inschatting is dat de dropbox executable wel reeds
> op het systeem ligt.

Klopt, dat is vast zo. Maar als dpkg of apt-get vastloopt krijg ik
onmiddelijk de neiging om de boel te repareren. In dit geval dus door
het pakket te verwijderen.

Maar er zit zeker wat in wat je zegt.