Nautilus-dropbox

Hallo,

Een klant wil graag Dropbox gebruiken en daarom probeer ik het pakket
nautilus-dropbox te installeren. Dat is een pakket wat een closed-source
programma download en installeerd. Het downloaden gaat tot 100%, maar
daarna gebeurd er niets meer.
In de dpkg.log zie ik staan dat het pakket half-configured is.

Iemand een idee wat er aan de hand is?

Uiteraard heb ik het meerdere keren geprobeerd, maar het blijft een
probleem.

Ik vind geen bug die dit probleem beschrijft.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.