Re: Te snel

On 07/25/2014 03:17 PM, Thijs Kinkhorst wrote:

Ik snap het probleem niet meer.

Geen probleem hoor. Ik snap ook niet altijd alles. :)

Het oorspronkelijk geschetste probleem was dat logberichten van OpenLDAP
(een userspace daemon) te snel voorbij schoten. Die berichten zie je niet
terug in dmesg. Mijn advies is om dan bootlogd te gebruiken, daar zie je
userspace messages wel in terug.

En wat doe je als berichten (die via stdout of stderr van init of een of andere lib binnen init) tijdens het opstarten wel op je console verschijnen, maar als je die berichten vervolgens in geen enkele log-file terug kunt vinden?

Nu heb jij het over een kernel space message in dmesg. Als je die
terugziet in dmesg, dan heb je toch helemaal geen fototoestellen nodig?

Het gaat niet om berichten die je in dmesg (of een andere logfile) terug kunt vinden. Het gaat om berichten die je in geen enkele logfile terug kunt vinden. ;)

Vriendelijke groeten,
Jan-Rens.