Re: Te snel

op 24-07-14 09:06, Jan-Rens Reitsma schreef:

> Zo'n probleem had ik onlangs ook!
>
> Ik heb toen tijdens het opstarten met een fototoestel een aantal
> plaatjes van het scherm gemaakt. Werkt prima! ;)

Heb ik inderdaad ook wel eens gedaan. Video is wellicht ook nog een optie.

Er is ook een toets waarmee je de boel stil kunt zetten en weer verder
kunt laten gaan, als ik me niet vergis is dat "scroll lock". Maar je
moet soms wel verdomd snel zijn...

Punt bij mij is, dat de machine niet hier staat maar elders. Ik kan hem
prima via SSH bereiken.