Re: ldapmodify error

op 15-07-14 22:00, Paul van der Vlis schreef:

> Als je een entry succesvol toevoegt, dan moet dat toch ook te vinden
> zijn in de output van slapcat?  Toch vind ik b.v. geen
> "olcOverlayConfig" in die output op mijn testsysteem waar het goed ging.

Slapd schrijft dit soort instellingen niet naar de database maar naar
/etc/ldap/slapd.d/.

Voor mijn specifieke probleem ben ik er achter dat er een mapje mist:
"/etc/ldap/slapd.d/cn=config/olcDatabase={1}hdb/"

Waardoor wellicht dit bestand niet geschreven kon worden:
"olcOverlay={0}syncprov.ldif"

Ik ben er nog niet uit, maar ik kom verder...