Re: Wachten op pakket in de new-queue

On 01-07-14 19:33, Paul van der Vlis wrote:
> Zou het kunnen dat er problemen zijn, waardoor er oponthoud is?
> Zo ja, waar kan ik dat zien?
> Of vind er een handmatige controle plaats o.i.d.?

Pakketten in de NEW queue worden inderdaad handmatig gecontroleerd door
ftpmaster (een Debian team) die ervoor moeten zorgen dat alle pakketten
op het moment dat ze het Debian archief ingaan ook gedistribueerd mogen
worden (en voldoen aan de DFSG eisen). Je kunt ze ooit een e-mailtje
sturen, maar in het verleden had dat bij mij niet altijd effect. Ook ik
zit te wachten tot een van mijn pakketten door de NEW queue komt.