Wachten op pakket in de new-queue

Hallo,

Al een paar maanden wacht ik op een pakket in de new queue:
https://ftp-master.debian.org/new/sogo-connector_24.0.2-1.html

Ik krijg de indruk dat allerlei andere pakketten die er later in zijn
gekomen al lang klaar zijn. Maar er zitten ook pakketten in die
new-queue die al bijna een jaar wachten.,,

Zou het kunnen dat er problemen zijn, waardoor er oponthoud is?
Zo ja, waar kan ik dat zien?
Of vind er een handmatige controle plaats o.i.d.?

Als ik het pakket zelf bouw dan gaat het zonder problemen. Ik krijg
alleen een warning dat dh_pysupport deprecated is.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.