Re: Desktop support in oldstable

Hoi Thijs,

op 20-06-14 13:53, Thijs Kinkhorst schreef:
> Ik snap echt niet wat je bedoelt. Squeeze-lts bestaat om ervoor te zorgen
> dat juist use cases zoals de jouwe: het installeren van veel desktops en
> die dan voor een aantal jaar kunnen ondersteunen, mogelijk te maken. Die
> mensen daar proberen dus precies het probleem aan te pakken dat jij
> schetst. Ik snap gewoon niet waarom jouw vraag of Iceweasel daar onderdeel
> van is dan niet on topic is voor die groep.

Er is al bijna een jaar geen security-support meer voor belangrijke
onderdelen van de Squeeze desktop. Geen wonder dus dat ik weinig
desktops meer beheer die nog Squeeze draaien. Squeeze-lts komt dus als
mosterd na de maaltijd voor de desktop.

Waar ik bang voor ben, is dat ik over ruim een jaar zonder support op de
desktop zit voor Wheezy, en ik dus halsoverkop Jessie zal moeten
installeren. Dat wil ik graag voorkomen door er een discussie over te
beginnen.

Ik heb overigens een vraag gesteld in de LTS mailinglijst (ca. twee
weken geleden) over Iceweasel. Het verbaasde me namelijk dat dit pakket
niet in de security-support-ended lijst stond. Hierop heb ik geen
reactie gekregen.