Re: Desktop support in oldstable

Hallo Thijs,

op 20-06-14 13:30, Thijs Kinkhorst schreef:

> Juist wel lijkt me. Als Iceweasel ondersteund wordt in LTS dan zal de
> support ervoor tijdens de reguliere ondersteuningsperiode dus ook niet
> gestaakt worden.

Het lijkt me een wat vreemde volgorde, maar goed.

Ik hoorde overigens net dit van Raphael Herzog:
-------
Électricité de France is also using Squeeze on desktops and they do
maintain Iceweasel in Squeeze for their own need (i.e. they integrate
newer upstream versions of iceweasel in squeeze) and AFAIK they plan to
contribute this to squeeze-lts.
-------

Dus hopen maar dat er in Wheezy langer support komt voor één of meerdere
browsers en voor Icedove.