Re: Desktop support in oldstable

On Fri, June 20, 2014 11:30, Paul van der Vlis wrote:
> Uiteraard snap ik dat het eerder veel werk was om de bugs te fixen, maar
> tegenwoordig worden er bij Chromium, Iceweasel en Icedove toch steeds
> actuele versies gebruikt. Oldstable zou dezelfde versie kunnen gebruiken
> als stable.

Dat is niet helemaal correct. Voor Iceweasel wordt in stable altijd de
ESR-release gebruikt, niet de meest actuele versie.

Als ik het goed begrijp is je vraag of de ESR-release ook naar Squeeze LTS
geüpload zou kunnen worden. Dat lijkt me een goede om te bespreken op de
squeeze-lts mailinglist.

Groeten,
Thijs