Re: Vreemd PDF probleem met Icedove

On 06/13/2014 09:50 AM, Paul van der Vlis wrote:
op 13-06-14 09:01, J.R. Reitsma schreef:
On 06/12/2014 03:03 PM, Paul van der Vlis wrote:
Hallo,

Heeft iemand een idee hoe dit is op te lossen?

Het is mij eerlijk gezegd niet altijd duidelijk of het in de
handleidingen over de MIME-type-instellingen van Thunderbird/Icedove
over het verzenden of ontvangen van pdf-bestanden gaat.
Ja precies. En bij het ontvangen gaat het prima. Maar die mail wordt
natuurlijk (meestal) opgesteld door iemand anders...

Er wordt in de manuals evenmin vermeld waar de MIME-types opgeslagen worden. Lastig. *Als* er ergens een duidelijke beschrijving is dan zou die volgens mij via een link op

http://kb.mozillazine.org/Category:Configuration_%28Thunderbird%29

te vinden moeten zijn.

Mvg, Jan-Rens.