Re: Test server boot niet meer

On Sunday 01 June 2014 19:47:56 Frans van Berckel wrote:

> Dank je. Geeft eens een toelichting. Wat bedoel je precies?

De foto's die je online hebt gezet zijn 6MB groot en (kennelijk) de upload
snelheid van de server waarop het staat niet echt hoog.
Consequentie: het duurt nogal lang voordat de foto op mijn scherm stond.
Als je de lengte en breedte (bv) halveert, wordt het plaatje ook aanzienlijk
kleiner -> kortere download tijd.

--
GPG: 0x138E41915C7EFED6