Test server boot niet meer

Sinds een week of wat heb ik een server voor test doeleinden staan.

Mijn probleem is dat deze sinds een paar dagen niet meer boot!

Een probleem wat waarschijnlijk door eigen handelen is ontstaan. Naast
een gewoon, zat er ook een wireless toetsenbord aan. Waar een book op
lag. Paar keer gestart. Gaf een hoop gepiep, waarvan ik niks begreep.

Op een gegeven moment alle stekkers er uit en stap voor stap er weer in.

Wat doe de Acer Altos G5450 server nog wel en wat niet? Hij boot van een
USB stick (grub) naar een DOS image. Hij boot geen Windows CD. En geen
Linux kernel van USB. Althans, hij blijft tijdens de boot hangen.

De laatste regel is ACPI. De cursor blijf knipperen, maar zet niet door.
Heb al even achter vmlinuz debug gezet, maar bied geen extra informatie.

ACPI zal wel niet het probleem zijn. Ben al tien keer door de BIOS
gelopen. Ook al een keer terug naar defaults.

Hoe zou jij dit aanpakken?

Met vriendelijke groet,

Frans van Berckel