Re: Router config

op 02-05-14 18:39, Geert Stappers schreef:

> gateway         92.65.613.9
>

> } Overigens heb ik het derde octet van het IP adres wat gewijzigd i.v.m.
>
> Ik ook.

;-)

Uiteindelijk bleek de hardware defect. KPN heeft een andere router
gestuurd, die we toch maar op de normale manier in bedrijf hebben
genomen, dus niet bridged.

Bovengenoemde oplossing klinkt leuk, maar die .9 zou dan de Experiabox
moeten zijn. Maar bij bridged mode doet een router volgens mij direct
zaken met upstream. Die .9 komt bij hemzelf terecht.