Re: Spontane reboots na upgrade

Hoi allemaal,

Vast niet, het gaat om een machine van 4 jaar oud.

Volgens mij heb je nu dan een goede reden om de bios te upgraden;-)
Nou, daar ben ik het niet mee eens. Als een machine altijd goed gelopen heeft, en 'ineens' kuren gaat vertonen, vind ik het NIET slim om ineens 'op goed geluk' vanalles te gaan veranderen.

Dan kun je probleem & oorzaak uiteindelijk helemaal niet meer goed aan elkaar koppelen, omdat er vanalles gewijzigd is.

Ik ben het met Paul eens: een bios upgrade ik ook alleen als er problemen die waarschijnlijk door die bios upgrade opgelost worden.

MJ