Re: Spontane reboots na upgrade

Op 31-03-14 14:45, Frans van Berckel schreef:

> # lspci -k

Ah leuk, kende ik nog niet. Ja, alle drivers zijn geladen.

> Au, drm is het video memory? Onboard? Off board?

Onboard chip. Raar, een AMD chip op een puur Intel board. Misschien was
het nog de tijd dat ATI nog niet opgekocht was door AMD.

04:04.0 VGA compatible controller: Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI
ES1000 (rev 02)

> Ik weet alleen hoe je dat geheugen het beste checkt

> Kijk dat is helder! Weet je het zeker *:-) pestkop dat ik ben*

Ja, weet het zeker. In ieder geval niet door mij gexcluded
Maar ook lspci -k wijst daarop.