Re: Spontane reboots na upgrade

Op 31-03-14 14:46, Diederik de Haas schreef:

> Kijk op de site van het moederbord of er een flash-programma is. Heel vaak
> wordt er naast een windows programma ook een dos programma aangeboden en dat
> zou je wel moeten kunnen gebruiken.

Ik heb geen DOS. Ik heb het weleens met FreeDOS geprobeerd, maar als ik
me niet vergis wou die Freedos CD niet booten, misschien herkende het
mijn hardware niet goed.

Een optie is misschien nog een Windows CD van iemand lenen, als ik me
niet vergis er er daar een rescue functie die ook een soort DOS geeft.