Re: Spontane reboots na upgrade

Op 31-03-14 13:15, Frans van Berckel schreef:

> Paul,
>
> Is er iets veranderd aan de hardware? Geheugen bijgeplaatst? Kabels
> vervangen? PCI kaarten een ander plekje gegeven? Anders zins?

Er waren problemen en daarom heb ik de machine onder handen genomen. Er
is een andere voeding in geplaatst bijvoorbeeld. Verder heeft er extra
geheugen in gezeten, maar dat is ook weer verwijderd. Er is ook een fan
vervangen. Maar dit was dus allemaal nadat de problemen al begonnen
waren. De reboots vinden nu wel vaker plaats.

> Zijn alle drivers geladen?

Tja, hoe check je dat?

In dmesg zie ik maar 1 error: "[drm:drm_edid_block_valid] *ERROR* EDID
checksum is invalid,".  Er hangt nogal een oude monitor aan de machine.

> Zijn sommige geexclude?

Nee.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.