Re: Hoe maak jij een Python package?

On Sat, 2014-03-29 at 19:53 +0100, Paul van der Vlis wrote:

> De debian directory wordt normalerwijze toegevoegd aan een package door
> de Debian maintainer.

Dat heb ik idd wel eens gezien in een git repo. Soms staat daar zelfs
alleen maar debian dir. Hoe ze de source binnen halen snap ik nog niet.

> Het maken van packages is niet heel simpel (mij is het nooit goed gelukt
> jammergenoeg). Misschien heb je hier iets aan:
>
> algemeen:
> https://www.debian.org/doc/debian-policy/
>
> python specifiek:
> https://www.debian.org/doc/packaging-manuals/python-policy/
>
> Als je niet zelf packages wilt maken, maar ze wilt laten maken door een
> ervaren iemand, dan zou ik mijn vraag anders stellen.

Super, ik wil het ook beter begrijpen, neem het daarom even door.

Met vriendelijke groet,

Frans van Berckel

*wij zijn der op de wereld elkaar te helpen, nietwaar*