Hoe maak jij een Python package?

Ik zou graag packages laten maken van Python client / server appl source
tarball. Dat lijkt me wel zo verstandig, om rotzooi te voorkomen.

Mijn voorstel is om met de client te beginnen. Hoe doe je dat? Er zit
bijvoorbeeld nog geen debian directory in. Of doen ze dat anders?

https://code.launchpad.net/xibo

Mijn gedachte is een minimal install client te creëren.

Als ik voorbeelden van deze client op een pi lees, dan denk ik nee. Nee
dat is niet minimal. Dat doe je echt niet zo!

https://www.google.nl/#q=raspberry+pi+Xibo+

Was zelf niet van plan een pi te gaan gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Frans van Berckel