Re: stembureauinstructie

Op 2014-03-17 om 18:26 schreef Sjoerd Hiemstra:
> Geert Stappers:

> Met de DownloadHelper add-on voor Iceweasel is hij te downloaden,

Die add-on inmiddels ge-installeerd. Logo waar ie te herkennen is staat
op http://www.downloadhelper.net/

> en dan heet hij eed03ab8-78d8-4c0f-a41c-a2fb8504cbfa.mp4 .
> Deze is in de code terug te vinden: links van het filmpje (b.v. in de
> tekst) rechtsklikken en dan This Frame > View Frame Source.
> Hier een zoekopdracht naar 'eed03' en dan zie je de mp4 staan.

Hier ging dat herkennen / terugvinden van het filmpje erg makkelijk.
Het zou een nieuwere versie kunnen zijn, of het eerste en enige
filmpje in de directory die downloadhelper aanmaakt.

> Heb hem voor jou ook even ter download hier neergezet:
> www.mijnbestand.nl/Bestand-LNG4OIPKXI3E.mp4

Een wget van die URL haalde een HTML met veel java script op,
niet een film. Toch bedankt voor het gebaar, het is

  wget http://www.stappers.nl/stembureauinstructie.mp4

dat ik verwachtte. Dat werkt nu wel.

> Is heel fraai af te spelen met b.v. mplayer -fs -zoom file.mp4 .

Jawel, afspelen met mplayer lukte.

> 'About Plugins' komt in Iceweasel niet in het menu onder 'Help' voor.
> Maar je kunt about:plugins wel in de adresbalk invoeren.

> Iceweasel vindt hem in /usr/lib/mozilla/plugins/gecko-mediaplayer.so .
>
> Onder Edit > Preferences, tab 'Applications', waar onder 'Content Type'
> MPEG-4 video staat, staat onder 'Action' vermeld:
> Use mplayerplug-in is now gecko-mediaplayer 1.0.8 (in Iceweasel)
> Komt dit een beetje overeen?

Stond bij mij nog niet goed (plaatje: http://www.stappers.nl/applications.png )
en inmiddels is voor MPEG-4 ook  gecko-mediaplayer ingesteld.

Dank

Leven en laten leven