Re: stembureauinstructie

Op 2014-03-12 om 23:11 schreef Diederik de Haas:

> Ik gebruik ook Iceweasel, maar ik heb flashplugin-nonfree geinstalleerd.
> Mijn systeem is Debian Sid/Testing en Iceweasel is versie 27.0.1-1 (van
> experimental). Waarschijnlijk niet relevant hiervoor, maar ik gebruik KDE als
> DE.

En kun je het filmpje bekijken?  Of ook niet??

> Het is misschien handig als jij wat meer over jouw systeem verteld zodat de
> verschillen en overeenkomsten vergeleken kunnen worden.

In /etc/apt/sources.list staat

deb http://ftp.nl.debian.org/debian jessie main
deb-src http://ftp.nl.debian.org/debian jessie main

Mijn inschatting is dat meer vertellen over de hardware, waar het niet werkt,
niet gaat opleveren wat er aan software nodig is om een boodschap te lezen.

Leven en laten leven