Re: aangifteprogramma belastingdienst

Als ik het wel heb kan je ia32-libs gewoon installeren, toch?

https://packages.debian.org/wheezy/ia32-libs

Met vriendelijke groet,

Frans van Berckel

Nee, dat lukt me niet. Ik heb het ook geprobeerd via terminal, zie hieronder:

root@Voncken:/home/familie# apt-get install ia32-libs
Pakketlijsten worden ingelezen... Klaar
Boom van vereisten wordt opgebouwd
De status informatie wordt gelezen... Klaar
Sommige pakketten konden niet geïnstalleerd worden. Dit kan betekenen dat u
een onmogelijke situatie gevraagd hebt of dat u de 'unstable'-distributie
gebruikt en sommige benodigde pakketten nog vastzitten in 'incoming'.
De volgende informatie helpt u mogelijk verder:

De volgende pakketten hebben niet-voldane vereisten:
ia32-libs : Vereisten: ia32-libs-i386 maar het is niet installeerbaar
E: Kan problemen niet verhelpen, u houdt defecte pakketten vast.

Tsja, wat nu... Zie ook bijlage toen ik met gdebi het deb pakket probeerde te installeren. Zoals verwacht lukt het zo niet. Ik dacht daarom dat door ia32-libs te installeren het wel zal lukken. Maar misschien denk ik helemaal verkeerd.

Ik ga nu naar bed. Morgen kijk ik weer verder. Als het deb-pakket niet lukt (in de regel heeft dit toch de voorkeur boven het gz-pakket), dan probeer ik met het gz-pakket en de methode van Diederik.

Frank