Re: always_bcc / mail archive

Op 05-03-14 15:35, Winfried Tilanus schreef:

> Ja, maar als in de belastingwet staat dat je "facturen, jaarrekeningen
> en loonadministratie" 7 jaar mag bewaren, kan je dat niet gebruiken om
> een mailtje met andere inhoud te bewaren. Voor de regels daarvoor moet
> je naar de WBP kijken.

De belastingdienst wil niet alleen dat ik "facturen, jaarrekeningen en
loonadministratie" bewaar, maar b.v. ook "correspondentie":

http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/ondernemen/administratie/administratie_opzetten/wat_hoort_er_allemaal_bij_uw_administratie

Ik moet zeggen dat ik het in de belastingwet niet kon vinden.