Re: always_bcc / mail archive

Op 04-03-14 08:58, Winfried Tilanus schreef:
> On 03/03/2014 10:12 PM, Paul van der Vlis wrote:
>
> Hoi,

> Ok, laten we dit even heel precies benaderen. Er zijn drie soorten
> gegevens: de financiële gegevens (facturen, jaarrekeningen,
> loonadministratie), deze moeten van de belastingdienst 7 jaar bewaard
> worden. Dan heb je persoonsgegevens, dat zijn op prive personen
> herleidbare gegevens. Omdat een persoonlijk e-mail adres en een
> ip-nummer naar ook onder vallen, is dat bijna alle e-mail, behalve
> e-mail naar algemene adressen.

Kun je dat aantonen met een link o.i.d. dat e-mail "persoonsgegevens"
zijn?  Ik bewaar mijn e-mail eeuwig en ik ben (ook) een bedrijf.

Mijn indruk is dat het een nieuwe materie is, en dat de wetten elkaar
deels tegenspreken. Als systeembeheerder doe ik dan "wat ik vind".

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.