Re: always_bcc / mail archive

Op 01-03-14 23:47, Paul van der Vlis schreef:

> Volgens mij hebben werknemers geen recht op privacy op de zakelijke mail
> van een bedrijf.

Hmm, er schijnen toch juridische uitspraken te zijn geweest die wat
anders beweren. Nu kan ik me ook best voorstellen dat je prive zaken
mailt via een zakelijk account, maar dat vind ik niet slim.

Er wordt niet gezegd dat je de mailbox met always_bcc ook gaat lezen
zonder goede noodzaak.  Ik neem toch aan dat je als bedrijf toch wel een
backup mag hebben o.i.d.

Zelf denk ik dat zakelijke mail van het bedrijf is. Als jij opeens ziek
wordt, moet iemand anders kunnen zien wat jij beloofd hebt namens het
bedrijf.

Als jij wilt mailen met privacy, dan kun je dat via een prive mail
account doen vind ik.