Re: always_bcc / mail archive

Hoi allemaal,

Ik ken de settings van thunderbird, waar je cc en bcc kunt toevoegen. Dat moet de gebruiker van thunderbird dan zelf doen.

De always_bcc optie van postfix is een server-side oplossing, en ik ben eigenlijk vooral op zoek naar een alternatief voor deze (server-side) "always_bcc" oplossing. Daarom dacht ik aan iets met sieve, of wellicht zit er functionaliteit in dovecot die zoiets kan? Of misschien weet iemand nog iets anders..?

Ik zoek, maar kan eigenlijk geen goed alternatief vinden, maar misschien weet iemand hier nog iets?

Groet, en dank voor het meedenken zover.

MJ