Re: HP laserjet 6MP blanco paginas Debian 7.0 (64)

On Monday 20 January 2014 22:50:24 dick kampman wrote:

> dit is geheimtaal voor mij. leg eens uit.

Dit is de debian-user-dutch mailing list (ML), maar er is ook een debian-
user@lists.debian.org list. Deze is engelstalig, maar wordt door veel meer
mensen gevolgd, dus de kans dat er iemand is die jouw probleem herkend (en een
oplossing heeft) is een stuk groter.

Daarnaast heb je Internet Relay Chat, een online chat protocol (zoiets als MSN
als je dat wel wat zegt). Zie http://www.debian.org/support.en.html#irc
Op het debian channel (aangeduid met #debian) zijn er diverse (>500) mensen
online die andere mensen proberen te helpen. Er zijn nogal wat deskundige
mensen daar online, dus het zou me verbazen als ze je niet verder kunnen
helpen. Ook hier dien je engels te 'praten'. Er is ook een #debian-nl channel,
maar (volgens mij) vindt je daar vooral dezelfde mensen als op deze ML.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is.

--
GPG: 0x138E41915C7EFED6